FAQ
Hoe moet ik betalen?
Bestellingen dienen vooraf betaald te worden.
Vermeld hierbij duidelijk het klant- en factuurnummer. Betalen kan per overschrijving op volgend rekeningnummer: BE ..................................
Hou er rekening mee dat de verwerking van de transactie tot twee werkdagen kan duren.
Welke bestanden kan ik aanleveren?
Voor producten met standaard afmetingen kan u gebruik maken van de templates. Voor producten op maat houdt u rekening met onderstaande technische gegevens.
Volgende bestandtypes kunnen aangeleverd worden: .eps, .ai, pdf, ...
Standaard producten
Download hier de template voor breekmunten, jetons en bandjes zodat u vertrekt van het juiste formaat.
Voor de overige producten volgt u de technische omschrijving die u hieronder kan terugvinden
- Bache/canvas/werfdoeken: hou rekening met een afloop in de achtergrond kleur van 5cm. Deze is nodig omdat de rand omgestikt wordt.
- Printwerk op effen oppervlakte met een maximum breedte van ...
Hoe vraag ik een offerte aan?
Offertes kunnen via het offerteformulier of per mail aangevraagd worden. Voor een snelle behandeling vragen we volgende gegevens:
- Contactgegevens aanvrager: naam + mail + gsm
- Productomschrijving, aantal stuks, kleuren
Na ontvangst van de offerte kan u deze per mail bevestigen. Nadat u de bestanden correct hebt aangeleverd begint de productie.
Hoe moet ik bestellen?
Na ontvangst van een offerte kan u deze per mail bevestigen. Zodra u de bestanden correct aangeleverd hebt begint de productie.
U kan ook met uw cd-r/dvd of usb-stick tot bij ons komen. Wij helpen je ter plaatse graag verder.
© Drastic 2014 - alle rechten voorbehouden